بازار فروش حوله استخری نازک عمده

حوله استخری از ملزومات مهم بهداشتی به شمار می‌رود و به دلیل سایز و ابعادی که دارد علاوه بر استفاده در استخر و باشگاه برای سفر نیز کاملا مناسب است. از این جهت بازار فروش حوله استخری همواره بسیار گرم می‌باشد و عرضه کنندگان با کیفیت ترین نوع حوله استخری نازک را در انواع طرح ها و سایزها با مناسب ترین قیمت ممکن به صورت عمده در اختیار مشتریان محترم قرار می‌دهند.

بازار فروش حوله استخری نازک عمده

آشنایی با مراحل تولید حوله استخری مرغوب

آشنایی با مراحل تولید حوله استخری مرغوب حوله از وسایل شخصی بسیار کاربردی می‌باشد و در انواع متعددی تولید می‌شود که نوع استخری آن به دلیل سایز مناسب و کارایی بیشتر مورد توجه آحاد مردم قرار گرفته است. جهت تولید حوله استخری باید نخ آماده شود. با توجه به اینکه نخ مورد استفاده شده در حوله بسیار حائز اهمیت است و باید از نظر ضد حساسیت بودن، دوام جنس و رنگ، لطافت و… مورد بررسی قرار بگیرد. به همین منظور از پنبه جهت نخ ریسی بهره می‌برند. در ابتدا بهترین نوع پنبه پس از برداشت به کارخانه ها منتقل می‌شود.

در کارخانه ها پنبه تمیز می‌شود، به طوری که پس از جداسازی پوسته ها و اضافات پنبه ها را شانه می‌زنند تا هیچ گونه خس و خاشاکی در بافت آن باقی نماند. همچنین شانه زدن سبب بلندی پنبه می‌شود و پنبه بلند مناسب ترین پنبه برای بافت حوله محسوب می‌شود. در مرحله بعد بافندگی انجام می‌شود، الیاف پنبه توسط دستگاه های ریسندگی صنعتی به نخ تبدیل می‌شوند که هر چه پیچ و تاب نخ تولید شده بیشتر باشد نخ از کیفیت بالاتر و دوام بیشتری برخوردار می‌باشد.

نخ ها پس از رنگرزی به مرحله بافت می‌روند تا حوله استخری تولید شود. حوله بافته شده به مرحله آخر منتقل می‌شود تا برش خورده و دوردوزی شود. دوردوزی باید کاملا با دقت و صحیح انجام شود تا هنگام استفاده های مکرر دوخت باز و یا نخ کش نشود.

حوله استخری اعلا چه مشخصاتی دارد

حوله استخری اعلا چه مشخصاتی دارد همانطور که می‌دانید حوله به دلیل تماس مستقیم با پوست باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد تا در افراد سبب بروز حساسیت نشود، همچنین جنس آن کاملا لطیف و نرم بوده و پوست را آزار ندهد. حوله استخری نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید تمام استانداردهای لازم را دارا باشد. از مشخصات بارز حوله استخری ابعاد و سایز آن می‌باشد، به طوری که انواع حوله استخری دارای ابعاد استاندارد و مشخصی هستند، به طور مثال طول ۱۳۰ تا ۱۷۰ و عرض ۷۰ سانتی متر از مناسب ترین سایز حوله می‌باشد. زیرا اگر حوله بسیار بزرگ و یا بسیار کوچک باشد کارایی خوبی نخواهد داشت.

از دیگر مشخصه ها می‌توان به وزن حوله اشاره نمود، یک حوله اعلا باید وزن مناسبی داشته باشد. جنس از عوامل موثر بر کیفیت نهایی حوله استخری به شمار می‌رود، به گونه ای که حوله اعلا باید از ویژگی ‌هایی نظیر آنتی باکتریالی، ضد حساسیت بودن، لطافت و آبگیری کامل برخوردار باشد، همچنین هنگام شستشو به سهولت تمیز شود و بافت آن همواره نرم بماند. از آنجایی که سلایق افراد با یکدیگر متفاوت است، حوله مرغوب باید دارای رنگ بندی و طرح های جذاب باشد تا هنگام خرید مشتریان گزینه های بیشتری پیش رو داشته باشند و بسته به نیاز و سلیقه خود بتوانند حوله استخری تهیه کنند.

قیمت عمده حوله استخری نازک ارزان

قیمت عمده حوله استخری نازک ارزان امروزه حوله استخری در نمونه های بسیار متنوعی تولید می‌شوند اما همواره از قیمت مناسب ترین نوع حوله می‌باشند. از این رو تمام افراد توانایی خرید این نوع حوله را دارند. قیمت حوله استخری با توجه به کیفیت آن مشخص می‌شود و از آنجایی که کیفیت بسیار حائز اهمیت می‌باشد بهتر است هنگام خرید بهترین و مرغوب ترین نوع حوله استخری را تهیه نمایید. ابعاد حوله نیز از عوامل تعیین کننده قیمت به شمار می‌رود و سایز های کوچک قیمت کمتر و سایز بزرگتر دارای قیمت بیشتری می‌باشد. از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت گذاری این محصول می‌توان به وزن، طرح، نحوه فروش اشاره نمود.

حوله استخری ارزان و نازک توسط فروشندگان خوش نام و معتبر در بازار حوله به فروش می‌رسد. حوله استخری نازک دارای رنگ و طرح های زیبا و جذابی می‌باشد و پاسخگوی تمام سلایق و نیازها افراد است. قیمت ارزان این حوله سبب شده است تا افراد با کمترین هزینه بهترین محصول را تهیه کنند.