باند کشی خود چسب درمان سریع برای واریس پای شما

تکنیک‌های مختلفی که می‌توانیم با کینزیوتیپ انجام دهیم، در مورد از سرگیری ورزش، پس از آسیب دیدگی یا برای جلوگیری از آسیب عضلانی ایده‌آل هستند.

مهم است که موقعیت باند کشی خود چسب عضلانی توسط پرسنل ذیصلاح انجام شود که قادر به دانستن اندیکاسیون ها و موارد منع این روش هستند. در واقع، شناخت جهت، شکل، اما مهمتر از همه کشش صحیحی که باندها باید روی پوست اعمال شوند، ضروری است.

با گذشت زمان، متخصصان بهداشت بیشتر و بیشتری آموزش هایی را برای یادگیری روش صحیح قرار دادن باند انجام می دهند تا از خواص آن و تمام مواد فعال آن اطمینان حاصل کنند.

چگونه باندهای عصبی عضلانی را به روش صحیح اعمال و حذف کنیم؟توصیه می شود برای استفاده صحیح از نوارهای کینزیوتیپ توسط فیزیوتراپیست توصیه شود.

تکنیک های بی پایانی برای قرار دادن باندها وجود دارد. برخی از برنامه ها کمی پیچیده تر از بقیه هستند. از جمله تکنیک های اصلی اصلاح عبارتند از: اصلاح عضلانی، مکانیکی، تاندون و لنفاوی.

می توان بعد از انقباض عضلانی روی چهار گوش و عضلات مختلف اعمال کرد. قرار دادن این نوع باند بر روی پوست پس از درمان های فیزیوتراپی توصیه می شود.

توصیه می‌شود ناحیه‌ای را که می‌خواهیم کینزیوتیپ را روی آن قرار دهیم بتراشیم، زیرا چسبندگی خوب باعث می‌شود بانداژ به خوبی روی بدن عمل کند. بسیار مهم است که مشخص شود اگر اشتباه اعمال شود، هیچ اثر منفی که می تواند توسط مفصل یا عضله احساس شود وجود ندارد.