راه های پولدار شدن با یخچال صنعتی اتاقی را بدانید!

یخچال صنعتی که به آن دستگاه تبرید صنعتی نیز می گویند، چیلرهای صنعتی، یخچال فریزر فوق العاده کم دمای پایین، محدوده دمای یخچال صنعتی به طور کلی کمتر از -20 درجه سانتیگراد یا حتی کمتر است.

یخچال صنعتی اتاقی نوعی از یخچال های تولید شده است که از آن در موارد زیادی استفاده می شود و در سایزهای مختلفی تولید شده است.

این مناسب برای ایستگاه خون، بیمارستان، بهداشت و سیستم پیشگیری از بیماری همه گیر، موسسه تحقیقات علمی، صنایع الکترونیک، پزشکی شیمیایی، مهندسی بیولوژیکی، آزمایشگاه بالا، به شرکت نظامی و غیره است.

از آنجایی که دمای پایین مورد نیاز نسبتاً کم است، مصرف انرژی بیشتر است.

یخچال های صنعتی به دلیل اینکه دمای مورد نیاز پایین است، مبردها در دماهای مختلف متفاوت هستند، بنابراین برای محیط های مختلف کاربردی مناسب است.

یخچال‌های صنعتی معمولاً از فناوری تبرید تک لایه برای انجام تبرید استفاده می‌کنند، اثر تبرید بهتر است، نویز کوچک‌تر است و نگهداری راحت‌تر است.

فریزرهای صنعتی نوعی از تجهیزات تبرید حرفه ای هستند که به طور گسترده در تولیدات صنعتی داخلی استفاده می شود.

در فریزرهای صنعتی، عملکرد عادی پمپ ها برای اطمینان از عملکرد عادی تجهیزات انجماد صنعتی بسیار مهم است، انجام منظم آزمایش پمپ انجماد صنعتی بسیار مهم است.

در مرحله بعد، چگونه می توان وضعیت پمپ آب فریزر صنعتی را به طور منطقی ارزیابی و آزمایش کرد؟ سپس یخچال گوانیا به شما ارائه های مرتبط ارائه می دهد.

وضعیت پمپ آب فریزر صنعتی به شدت بر عملکرد کلی تجهیزات انجماد صنعتی تأثیر می گذارد، هنگامی که فریزر صنعتی کار می کند، پمپ کار می کند.

به دقت بررسی کنید که آیا کار هر ابزار نرمال و پایدار است یا خیر و توجه ویژه ای به اینکه آیا کنتور جریان از جریان نامی موتور بیشتر است یا خیر.

اگر جریان خیلی زیاد یا خیلی کم باشد، پمپ باید فورا متوقف و بررسی شود.