سفارش انواع حوله یکبار مصرف بیمارستانی

حوله یکبار مصرف بیمارستانی از ملزوماتی به شمار می آید که هنگام بستری بیمار همراه با لباس به او داده می شود. رعایت بهداشت فردی و گروهی در گرو استفاده از این لوازم بهداشتی است که ویژگی های منحصر به فردی از نظر کیفیت نیز دارند. اگر برای سفارش و خرید انواع حوله های یکبار مصرف به دنبال برند معتبر هستید، با ما همراه شوید تا بزرگترین مراکز تولیدی را معرفی کنیم.

سفارش انواع حوله یکبار مصرف بیمارستانی

نمونه های مختلف حوله یکبار مصرف بیمارستانی

نمونه های مختلف حوله یکبار مصرف بیمارستانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده از ابزار و لوازم یکبار مصرف نه تنها به علت رعایت موازین بهداشتی که به خاطر هزینه های بلندمدت نیز بسیار مقرون به صرفه است. به همین منظور نیز هنگام بستری بیمار انواع البسه، دمپایی، دستکش، حوله یکبار مصرف و دیگر لوازم ضروری مخصوص، آماده و به همراه بیمار تحویل داده می شود.

یکی از این لوازم بهداشتی پرمصرف حوله های یکبار مصرف بیمارستانی هستند که به صورت بسته بندی تک عددی با رنگ های سفید یا آبی در اختیار بیمار قرار می گیرد. سایز این حوله ها معمولاً 40 در 80 سانتی متر است و به هیچ عنوان پرزدهی ندارد. عدم ایجاد حساسیت پوستی و قابلیت جذب آب بالا دو ویژگی ممتاز این حوله ها هستند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که برخی مدل های یکبار مصرف حوله بیمارستانی قابلیت شستشو و استفاده مجدد را دارند. در تولید این محصولات عمدتاً از نخ های طبیعی مانند پنبه و پارچه های اسپان باند ضخیم استفاده می کنند. سایز متوسط حوله بیمارستانی که برای خشک کردن دست و صورت استفاده می شود دارای وزن تقریبی 25 گرم است.

پخش مستقیم حوله یکبار مصرف بیمارستانی

پخش مستقیم حوله یکبار مصرف بیمارستانی پخش حوله یکبار مصرف برای بیمارستان های دولتی و خصوصی اغلب به صورت سفارشی و از طریق مراکز تولیدی صورت می گیرد. چرا که برای خرید ملزومات مورد استفاده در این مراکز معمولاً بین مدیران و تولیدکنندگان قراردادهای طولانی مدت بسته می شود. دلیل این امر نیز کاهش هزینه های بلندمدت برای بیمارستان ها است که همواره با استقبال از سوی تولیدکنندگان روبرو می شود.

در بازار مناطق مختلف کشور خرید و سفارش حوله بیمارستانی کار چندان دشواری نیست اما در این بین اطمینان از کیفیت و همچنین قیمت این محصولات برای خریداران عمده حائز اهمیت است. علاوه بر خریداران داخلی، حجم قابل توجه ای از این محصولات به کشورهای همسایه نیز صادر می شود. خرید از مراکز پخش مستقیم نقش بسزایی در کاهش قیمت ها دارد.

نمایندگان توزیع و پخش آنلاین این مرکز با سابقه طولانی در حوزه تولید انواع ملزومات بیمارستانی یکبارمصرف آماده همکاری با ارگان های مختلف جهت تامین انواع حوله یکبار مصرف با قیمت کارخانه تولیدی و ارسال بدون نیاز به مراجعه غیر حضوری هستند.