صادر کننده حوله دستی مخمل عمده

حوله دستی مخمل ضخیم ازجمله حوله‌هایی می‌باشد که دارای کاربرد زیادی می‌باشد. از پاک کردن دست و صورت از حمام و روشویی تا آشپزخانه از این حوله های ضخیم مخمل دست و صورت استفاده می شود. بخاطر بافت بخصوصی که دارد؛ علاوه‌بر جذب رطوبت، گرد و غبار و روغن را نیز به خود جذب می‌کند. ازین لحاظ بسیار مورد توجه استفاده‌کنندگان و خانوار قرار گرفته است. البته مصرف این حوله ها تنها در منزل نمی باشد. بلکه در هتل ها و آرایشگاه زنانه و مردانه نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

صادر کننده حوله دستی مخمل عمده

بررسی مشخصات حوله دستی مخمل

بررسی مشخصات حوله دستی مخمل

حوله دستی مخمل دارای مشخصات خواص خودش می باشد معمولا در هر دو طرف حوله از الیاف پنبه استفاده می شود. و بصورتی بافته می شود، که علاوه بر رطوبت و آب، کرد و غبار و چربی را هم جذب میکند. چون بافت نرم و لطیفی دارد اصلا به پوست آسیب نمی رساند. البته دقت داشته باشید اگر نظافت حوله رعایت نشود محل تجمع انواع باکتری و میکروب ها می باشد.

برای جلوگیری ازین وضعیت، در دهه های اخیر با پیشرفت در علم نساجی سعی کرده اند تا پارچه سوپر نخ آنتی باکتریال را تولید بکنند. همچنین این حوله ها ضد الکتریسته می باشد.تا زبری نداشته باشد. لطافت این حوله ها بقدری زیاد است که حتی برای نوزادان نیز بعد از استحمام استفاده می شود. کارایی این حوله بقدری متنوع می باشد که جزو پر مصرف ترین وسایل در منزل و فروشگاه و مراکز بهداشتی درمانی می باشد.

  • نحوه نگهداری از حوله دست و صورت:

برای شستشوی این حوله اول اینکه در لباسشویی با مابقی لباس ها قاطی نکنید. چون مستقیما با پوست صورت در ارتباط می باشد. ولی لازم نیست از مواد شوینده خاصی استفاده بکنید همان مواد شوینده معمولی کافی می باشد. فقط تنها مورد که باید دقت داشته باشید. این است که وقتی در کشو‌ می گذارید اصلا رطوبت نداشته باشد. تا بوی نامطبوعی نداشته باشد.

حوله دستی مخمل چه ابعادی دارد

حوله دستی مخمل چه ابعادی دارد

ابعاد حوله دستی مخمل متفاوت می باشد. هر شرکت تولید ابعاد منحصر بفرد خود را دارد. معمول ترین سایز مورد استفاده 50*30 می باشد. البته گاهی 80*70هم تولید میشود، یا در سایز های کوچکتر و بزرگتر. شما برحسب استفاده خودتان تصمیم میگیرید چه سایزی را استفاده بکنید. معمولا از حوله سایز متوسط برای منازل و مصارف خانگی مورد استفاده قرار میگیرد.

حوله سایز بزرگ برای آرایشگاه ها و مراکز بهداشتی کاربرد دارد. علاوه بر سایز بندی رنگ‌بندی حوله ها هم مهم می باشد. حوله های دست و صورت با رنگ‌بندی و طرح بندی متفاوت وارد بازار می شوند. شما بر اساس سلیقه شخصی خود آنرا انتخاب می کنید. از دیگر ویژگی حوله دست و صورت ضخامت آن می باشد. هر چه ضخامت پنبه های بافته شده بیشتر باشد قدرت جذب بالاتری دارند.

فروش ویژه حوله دستی مخمل عمده

فروش ویژه حوله دستی مخمل عمده

برای خرید حوله‌های ضخیم مخمل کافی است به فروشگاه‌های معتبر رفته و برند موردنظر خود را خریداری بکنید برندی که از جنس آن مطمئن هستید و می‌دانید؛ خصوصیاتی را که می‌خواهید را دارا می‌باشد. البته ممکن است در فروشگاه‌های اطراف شما همچین برندی پیدا نشود. یا برای شما قابل‌دسترسی نباشد.

برای خرید یک حوله‌ی ضخیم دست صورت مخمل خیلی راحت می‌توانید به سایت تولیدکننده‌ ی عمده حوله مخمل ضخیم دست و صورت مراجعه بکنید. معمولا در سایت خرید و فروش حوله تمام مشخصات حوله دست و صورت ذکر شده‌است از جمله آن‌ها ابعاد دقیق، ضخامت وزن، الیاف استفاده‌شده، رنگ و همچنین قیمت آن. به‌ همین‌ علت شما می‌توانید صفحه‌ی مربوط را بارها و بارها مطالعه کرده و سپس یک انتخاب صحیح و درست داشته باشید.

مطمئن باشید که حوله خریداری‌ شده در یک سایت معتبر به قیمتش پایین‌تر از سطح بازار خواهد بود. چون شما مستقیماً از تولیدکننده خرید خواهید کرد. واسطه‌ها را حذف کرده و به حوله‌ی تکی خود را به قیمت حوله عمده خریداری می کنید. کسانیکه در صادرات حوله هستند سعی می کنند با خرید عمده به تعداد بالا قیمت آنرا خیلی کاهش بدهند.