صادر کننده حوله دستی هتلی ساده

صادر کننده حوله دستی هتلی ساده را به صورت عمده و در طرح و رنگ های متنوع به خریداران خارجی عرضه می کنند. ایران به عنوان یکی از کشورهای شناخته شده در تولید انواع حوله در منطقه شناخته می شود. کیفیت بالای حوله های تولید شده در کنار قیمت مناسب آن سبب گردیده تا مشتریان خارجی زیادی برای خرید اقدام کنند.

صادرات حوله در سال های اخیر رونق دو چندانی پیدا کرده است و صادر کنندگان ایرانی توانسته اند با حضور فعال در بازار کشورهای مختلف و بازاریابی هدفمند، مشتریان زیادی را ترغیب به خرید محصولات ایرانی کنند.

صادر کننده حوله دستی هتلی ساده

بررسی مشخصات حوله دستی هتلی اعلا

بررسی مشخصات حوله دستی هتلی اعلا

استفاده از حوله دستی در هتل بسیار مرسوم است. بسیاری از میهمانان هتل ها به اولین مواردی که توجه می کنند وجود حوله در داخل اتاق می باشد. حوله های دستی که در هتل مورد استفاده قرار می گیرد دارای مشخصه های زیر است. اولین و مهمترین مشخصه لطافت و نرمی حوله می باشد. حوله های دستی کاملا نرم و لطیف هستند و برای پوست دست حساسیتی ایجاد نمی کنند. معمولا جنس آنها از پنبه بوده و لذا نرمی آن کاملا قابل درک است.

حوله های دستی دارای سایزبندی هستند. سایز هر حوله را هتل داران در زمان خرید تعیین می کنند. همچنین رنگ حوله دستی که در هتل استفاده می شود، بسیار متنوع است. اگر برای چند روز ساکن هتل در شهر دیگری شده باشید حتما حوله دستی با رنگ بندی متفاوت را تجربه کرده اید.حوله های دستی مورد استفاده در هتل بدون پرز هستند. لذا در زمان استفاده صورت فرد کاملا صاف و بدون پرز خواهد بود. برای هتل داران رنگ سفید گزینه اول انتخاب است چرا که هم زیبایی خاصی دارد و هم به راحتی می توان آن را شستشو داد.

آشنایی با انواع حوله دستی هتلی ضخیم

آشنایی با انواع حوله دستی هتلی ضخیم

یکی از وسایل مهمی که در اتاق های هتل وجود دارد، حوله می باشد. حوله هتلی انواع و اقسام مختلفی دارد. در بین انواع حوله ها، حوله های دستی بیش از انواع دیگر حوله کاربردی هستند و به صورت مکرر در طول روز توسط فرد مورد استفاده قرار می گیرند.حوله های دستی از نظر ضخامت با یکدیگر تفاوت دارند. همچنین دارای رنگ بندی های متفاوتی هستند اما رنگ سفید بیش از دیگر رنگ ها مورد توجه هتل داران قرار می گیرد. حوله ضخیم دستی برای خشک کردن دست و صورت مناسب بوده و جنس آن نرم است.

در هر هتل در کنار انواع حوله های دیگر از جمله حوله حمام، حوله دستی هم قرار داده می شود. حوله های دستی به صورت بسته بندی شده و کاملا بهداشتی بر روی میز کنار تختخواب برای میهمان قرار داده می شود.ضخامت حوله های دستی که در هتل استفاده می شود به اندازه ای است که به خوبی می تواند رطوبت را به خود جذب و دست را خشک کند.

فروشگاه مرکزی حوله دستی هتلی ساده

فروشگاه مرکزی حوله دستی هتلی ساده

فروشگاه مرکزی حوله دستی هتلی ساده را به صورت مستقیم عرضه می کند. با فروش مستقیم هم قیمت تمام شده حوله ساده هتلی و دیگر انواع حوله ها کاهش پیدا کرده و هم خریداران می توانند به راحتی و با هزینه کمتر خریدشان را انجام دهند.امروزه برای دسترسی بهتر خریداران و فروش بیشتر، عرضه انواع حوله هتلی به صورت اینترنتی هم انجام می گیرد. در این روش مشتری نیاز به مراجعه حضوری نداشته و می تواند خریدش را به صورت آنلاین و در هر کجا که حضور دارد انجام دهد.

فروشگاه ما به صورت مجازی باکیفیت ترین حوله های دستی هتلی را به خریداران محترم در سراسر کشور عرضه می کند. قیمت محصولات عرضه شده به دلیل فروش بدون واسطه مناسب تر از قیمت بازار آزاد است. شما می توانید ثبت سفارشات خود را در سایت انجام دهید.ثبت سفارش و خرید حوله هتلی دستی به صورت اینترنتی محدود به زمان خاصی نبوده و شما می توانید به راحتی در هر زمان که نیاز به خرید داشتید، به صورت آنلاین خریدتان را انجام دهید.