صادر کننده حوله دستی هتلی عمده

صادرات حوله دستی هتلی خوشبختانه به علت این که تنوع و طرح بسیار زیادی برخوردار است و از کیفیت جنس مرغوب می باشد از ایران به کشورهای همسایه با فروش بالایی برخوردار است که توانسته است با رقیبان بازاری رقابت کند و درآمدزایی بیشتری برسد به همین دلیل تولیدکنندگان باید روز به روز به تولیدات خود بیفزایند تا نیاز داخلی و خارجی برطرف شود شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما که همیشه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند در ارتباط باشید.

صادر کننده حوله دستی هتلی عمده

بررسی کیفیت حوله دستی هتلی سفید

بررسی کیفیت حوله دستی هتلی سفید

  • همان طور که می دانید حوله به عنوان یکی از وسایل شخصی هر فرد به شمار می رود که باید کاملاً جداگانه باشد زیرا ارتباط مستقیم با دست و صورت برقرار می‌کند و اگر به صورت اشتراکی استفاده شود انتقال بیماری های پوستی از این طریق ممکن خواهد بود.
  • توجه کنید که برای خرید همیشه جنس را در نظر بگیرید همانطور که مشخص است حوله از جنس های متفاوتی تولید می شود نه در قیمت و کیفیت آن تاثیر گذار خواهد بود.
  • جنس نخی برای انواع پوست ها مناسب می باشد زیرا ضد حساسیت هستند و لطافت و نرمی مناسبی دارد.
  • در بعضی از نواقص استفاده از از آن لحظه نامرغوب ممکن است که بر روی پوست جوش یا آکنه به وجود بیاورد یا به علت داشتن زبری هنگامی‌که آن را به پوست خود می‌کشید پوست شما را خشک خواهد کرد.
  • حتما هفته یکبار حوله خود را بشویید و سعی کنید آن را با دیگر لباس ها مخلوط نکنید زیرا ممکن است لباس‌هایتان تل اندازی شود.
  • در بعضی از مدل ها به صورت دو رو تولید می‌شود که از هر دو طرف می توان استفاده کرد.

سایز استاندارد حوله دستی هتلی اعلا

سایز استاندارد حوله دستی هتلی اعلا حوله دستی استاندارد دارای مشخصه هایی می باشد که در اینجا به چند مورد اشاره می کنیم از شما می‌خواهیم که تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

سایز استاندارد همه حوله ها به گونه ای می باشد که یک شکل مستطیلی می باشد و حدود ۳۰ درصد ۶۰ هستند اما برای کودکان و بزرگسالان این سایز تغییر خواهد کرد برای نوزادان و کودکان هوا و سایزهای کوچک تر مناسب است.

منظور از حوله هتلی این است که به صورت یک بار مصرف قابلیت استفاده دارد به همین دلیل در همه هتل‌ها وجود دارد و بعد از اینکه مسافر خارج شد تعویض خواهد شد و از لحاظ ضخامت نازک است و قیمت ارزان تری نیز به مدل های دیگر دارد.

جنس بکار برده شده برای تولید باید از پارچه های مرغوب استفاده می شود تا استاندارد های لازم را به دست آورد تمامی این مراحل در کارخانه توسط دستگاه های مخصوص مشخص می شود.

از استانداردهای دیگر این است که باید سبک باشد در عین حال کیفیت و ضخامت لازم را داشته باشد و در مدت کوتاه دچار پارگی و نخ کش شدن نشود.

فروش ویژه حوله دستی هتلی عمده

فروش ویژه حوله دستی هتلی عمده حوله سفید اعلادر در فروشگاه های سراسر کشور موجود می باشد که با مراجعه به این مراکز می توانید خرید کنید علاوه بر آن فروش ویژه از طریق فروشگاه‌های اینترنتی شروع شده است که با عرضه مستقیم و بدون واسطه امکان خرید آنلاین را برای شما فراهم آورده است که با ثبت سفارش از تخفیفات ویژه بهره مند خواهید شد و ارسال مطمئن محصول به تمامی نقاط ایران در مورد از زمان بود و انجام می شود.

قیمت محصول با توجه به جنس و کیفیت متفاوت می باشد و همچنین طرح های گل برجسته و ساده دارای دو قیمت متفاوت است که بعد از خرید قیمت دقیق مشخص خواهد شد اما شما می توانید قبل از خرید مشاوره رایگان دریافت کنید همکاران ما به صورت همه روز و ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند پل های ارتباطی شماره تلفن های درج شده بر روی سایت می باشد شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید کسب رضایت شما مشتریان از اهداف اصلی ما به شمار می‌رود.