طراحی یخچال صنعتی تهران ممتاز که قابلیت تغییر دما با غذای مورد نظر را دارد

اگر یک کافه کوچک دارید و مشکلات فاصله کمی دارید، نگران نباشید، یخچال های تجاری شامل کابینت های قنادی عمودی نیز می باشند.

این یخچال ها جمع و جور هستند و با قفسه های متعدد نصب می شوند.

برخی از مدل ها مانند یخچال صنعتی تهران ممتاز دارای طراحی چرخشی 360 درجه برای ارائه نمای جذاب به مصرف کنندگان هستند.

میزهای آماده سازی در یخچال برای برخی از مشاغل تجاری مواد غذایی مانند پیتزافروشی ها، ساندویچ فروشی ها، اغذیه فروشی ها و سایر مراکز خدمات غذایی ضروری هستند، دو نوع اصلی میزهای آماده سازی ساندویچ و پیتزا هستند.

برخی از این میزهای آماده سازی دارای محفظه های ذخیره سازی سرد در بالا هستند، در حالی که برخی دارای این واحدهای ذخیره سازی در داخل میز برای ذخیره مواد و نگهداری مواد آماده و آماده برای استفاده هستند.

محدوده دمایی این واحدها بین 2 تا 8 درجه سانتی گراد است.

آنها همچنین معمولاً دارای چراغ های LED داخلی هستند تا اقلام را در معرض دید قرار دهند، بنابراین گرفتن آنها آسان است، یخچال هایی نیز برای نگهداری نوشیدنی های خاص طراحی شده اند.

به عنوان مثال، یخچال‌های خاصی برای نگهداری از شراب و نوشیدنی‌های کنسرو شده طراحی شده‌اند که داخل آن برای نگهداری نوشیدنی‌هایی با شکل خاصی طراحی شده است.

تبلیغاتی را انتخاب کنید که برای شما و نیازهای تجاری شما مناسب باشد، سپس، برای اطمینان از دریافت آنچه می خواهید، ما در Elanpro فقط با یک تماس فاصله داریم.

برای هر سوالی در مورد یخچال و فریزر در مورد طیف گسترده محصولات و خدمات ما با ما تماس بگیرید.

این قفسه های شیرینی دارای نمای شیشه ای هستند و گاهی اوقات به شیشه های دو لایه نیز مجهز می شوند که نه تنها محافظت بیشتری از کیک ها ارائه می دهند، بلکه بهره وری انرژی را نیز افزایش می دهند.

از واحدها در عین افزایش جذابیت زیبایی اقلام دسر.