عرضه کننده حوله دستی مخمل مرغوب

حوله دستی مخملی یکی از حوله های بسیار پرفروش و پر کاربرد در هر خانه ای است که این کالا مرغوب بوده و قدرت جذب آب بسیار بالایی دارد. همچنین دارای سایزبندی های بزرگ و کوچک می باشد. عرضه کننده این محصول توانسته بهترین و مرغوبترین نمونه را در اختیار خریداران عزیز قرار دهد که این محصول فروش بالایی را داشته و توزیع حوله از طریق معتبرترین مرکز با قیمتی مناسب انجام می شود.

عرضه کننده حوله دستی مخمل مرغوب

اطلاعاتی درباره مزایای حوله دستی مخمل

اطلاعاتی درباره مزایای حوله دستی مخمل همه ما جهت پاک کردن بدن، دست و صورت خود چندین بار در شبانه روز از حوله استفاده می کنیم. معمولاً حوله ها انواع مختلفی دارد و هر کدام از آنها با الیاف و درجه کیفی متفاوت تولید گردیده است که مناسب ترین نوع نخ برای تولید این حوله، الیاف پنبه است که نرم و لطیف بوده و به سرعت تمیز می شود.

استفاده از این حوله مزایای بسیار فراوانی به عنوان حوله دم دستی و روزانه دارد از آنجایی که محصول فقط مصارف خانگی نداشته، در سالنهای زیبایی، هتل، آرایشگاه ها و مراکز بهداشتی و حتی کلینیک های زیبایی و … هم استفاده می‌شود.

از مهم ترین مزایای حوله مخمل جذب آب بسیار بالای آن است که به هیچ عنوانت حس آزاردهنده به فرد منتقل نمی کند از آنجایی که این حوله ها از الیاف طبیعی تولید شده برای انواع پوست مناسب بوده ایجاد حساسیت نکرده و همچنین دوام و ماندگاری آنها بالا استو حوله مخمل از نرمی و لطافت بالایی برخوردار است و از اصطکاک با پوست جلوگیری می‌کند و قابل استفاده برای نوزادان هم می باشد.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که این ویژگی آن را تبدیل به مزیت نموده، شستشوی سریع و آسان آن است که به راحتی می‌توان آنها را بدون زحمت زیاد تمیز کرد. قدرت خشک شدن حوله ها بالا است در نتیجه باکتری‌ها که کمتر روی آن رشد نموده و این گونه از انتقال بیماری های پوستی جلوگیری می کند.

حوله دستی مخمل چه ویژگی هایی دارد

حوله دستی مخمل چه ویژگی هایی دارد حوله دستی جهت اهداف مختلف به کار گرفته می شود که می توان جهت مراقبت از زیبایی و نظافت کردن آنها را به کار گرفت یک حوله خوب دارای طرح ها و مدل های مختلف و سایز بندی های گوناگون دارد که بسته به نحوه شست و شو و شرایط نگهداری از آن، طول عمر متفاوت خواهد داشت اما به دلیل شرایط بهداشتی حوله ها باید هر چند سال تعویض گردد.

از ویژگی های حوله دستی اعلا می توان به نوع الیاف تشکیل دهنده آنها اشاره کرد که باید نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه باشد . الیاف آنها پرز نداده و مقاومت بالایی برخوردار بوده و همچنین از نرمی خوبی برخوردار است. حوله باکیفیت تاروپود محکم و قوی داشته پس از شستشو حالت کشسانی پیدا نکرده به راحتی تمیز می گردد.

لکه ها روی آن ماندگاری نداشته و الیاف آنها متراکم است که قابلیت شستشو و خشک شدن سریع دارد و مشکلات بهداشتی برای افرادی که پوست حساسی دارند، به وجود نخواهد آورد. حوله دستی وزن مناسب و سبکی داشته که به راحتی قابل حمل و نقل است و همچنین دارای دوخت بسیار محکم و رنگ و طرح زیبا می باشد و پس از هر بار شستشو نرمی و لطافت خود را حفظ می کند.

صادرات انواع حوله دستی مخمل مرغوب

صادرات انواع حوله دستی مخمل مرغوب در کشور ما مدل‌های مختلفی از حوله در سایز بندی طرح‌های گوناگون تولید می شود هر کدام از این نمونه ها بسیار پر کاربرد و پرفروش است که حوله صادراتی کیفیت بالایی داشته زیرا از مواد اولیه مرغوب در سایز بندی های گوناگون تولید و عرضه می گردد که بازار فروش آن به دلیل کیفیت بالا، رونق زیادی پیدا کرده و سالانه مقادیر بسیار بالایی از این محصول به کشورهای مختلف صادر می گردد و از این طریق ارز وارد کشور ما می‌ شود که تجار گرامی می توانند با این روش سود خوبی را نصیب خود گرداند.