فروشنده انواع حوله استخری ضخیم اعلا

حوله استخری ضخیم از انواع حوله ها می باشد که در استخر و لب دریا مورد استفاده قرار می گیرد. بخاطر ابعادی که دارد به حوله استخری معروف است. ولی گاهی ازین حوله برای حمام نیز استفاده می شود، چون ضخیم می باشد و آبگیری خوبی دارد. و رطوبت بدن را جذب می کند. توزیع کنندگان حوله ضخیم استخری سعی دارند بهترین حوله را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار بدهند.

فروشنده انواع حوله استخری ضخیم اعلا

مزایای استفاده از حوله استخری ضخیم

مزایای استفاده از حوله استخری ضخیم

مهم ترین مزیت حوله استخری گرفتن نم و رطوبت بدن بعد از شنا در استخر یا ساحل می باشد. از اینرو الیاف آن از جنسی باشد که کاملا رطوبت گیر باشد. معمولا بهترین جنس برای حوله استخری سوپر پنبه می باشد. تا هم نرم و لطیف بوده و هم اینکه جذب بالایی دارد. همچنین برند های معتبر حوله استخری با جنس آنتی باکتریال ضد الکتریسته تولید می کنند. تا هیچ گونه آسیب به پوست مصرف کنندگان وارد نشود.

دارای پرز های ضخیم می باشد. همین امر باعث شده تا لطافت خاصی پیدا کند. در ادامه توضیح خواهیم داد که تنها استفاده حوله استخری برای خشک کردن بدن نیست بلکه بعنوان زیر انداز هم استفاده می شود. هر چه این حوله ها نسبت به ابعادشان سنگین تر و حجیم تر باشند، دارای کیفیت بیشتری می باشد.از دیگر مزایای آن رنگ بندی حوله استخری می باشد. در تنوع رنگی و طرح روانه بازار شده است. شما بر اساس سلیقه شخصی خود می توانید از هر رنگ و طرحی خرید بکنید.

حوله استخری مرغوب چه ابعادی دارد

حوله استخری مرغوب چه ابعادی دارد

همانطور که در بالا اشاره شد حوله استخری کمی بزرگتر از ابعاد حوله حمام می باشد. تا به هنگام شنا و خارج شدن از آب تمام دور بدن را بگیرد.معمولا طول آن برابر یک قد مرد بالغ می باشد. و عرض آن دو یا سه برابر عرض شانه می باشد. در واقع می توان گفت بین طول آن مابین ۱۳۰ تا ۱۸۰ و عرض آن مابین ۷۰ تا یک متر می باشد.

البته تنها کارایی حوله استخر برای خشک کردن بدن نمی باشد. بلکه زمانی که ازین حوله استخر در کنار دریا استفاده میشود؛ معمولا بعنوان زیر انداز روی شنها پهن می کنند تا حمام افتاد بگیرند. یا در استخر بعنوان زیر انداز پهن می کنند و روی آن دراز می کشند تا ماساژ انجام بدهند. مزیت بزرگ بودن حوله استخری اینست که بطور کامل دور بدن را میگیرد.

  • نحوه نگهداری و مراقبت از حوله استخری اعلا:

برای نگهداری از حوله های استخری لازم نیست مار خاصی انجام بدهید یا از شوینده های های استفاده بکنید. یک شستشوی معمولی مانند دیگر لباس ها کافی می باشد. فقط به چند نکته کوچک دقت داشته باشید. اولا بهتر است در هوای آزاد خشک بشود. همچنین هنگام شستشو بهتر از نرم کننده هم استفاده بکنید، تا در صورت استفاده زبر و خشن نباشد. همچنین دقت کنید به هنگام گذاشتن در ساک یا کمد کوچکترین رطوبتی نداشته باشد، چون باعث می‌شود بوی نا مطبوع داشته باشد.

توزیع کننده بهترین حوله استخری ضخیم اعلا

توزیع کننده بهترین حوله استخری ضخیم اعلا

شما برای اینکه بتوانید حوله استخری مرغوب را در کمترین زمان تهیه کنید؛ می توانید به فروشگاه های بروید که فروش حوله دارند. ولی اینکه بتوانید حوله ضخیم اعلا تهیه بفرمایید کار سختی می باشد. شما باید قبل از خرید برند معتبر خود را بشناسید. مطمعن شوید کالای خود را بصورت تضمینی می فروشد.سپس به بازار رفته حوله استخری ضخیم برای خود تهیه بفرمایید. البته این نوع خرید مشکلات خاص خود را دارد.

اینکه اصلا همان برند در اطراف شما موجود می باشد یا نه! پس بهترین روش استفاده از سایت شرکت توزیعی با برند معروف می باشد. تا بتوانید انواع کالاهای موجود در انبار را ببینید. تنوع رنگ و تنوع طرح که در سایت ثبت شده مطالعه بفرمایید. و با اطلاع دقیق از قیمت کالا اقدام بخرید حوله استخری بنمایید. البته مطمعن باشید با این روش حوله استخری ضخیم خود را با نرخ کمتر از نرخ بازار تهیه می فرمایید. چون بدون واسطه مستقیما از توزیع کننده خرید کرده آید.