فروشگاه عرضه حوله استخری پالتویی عمده

فروشگاه عرضه حوله استخری پالتویی  برای این که بتواند پاسخگوی نیاز تمام مشتریان سراسر کشور باشد، اقدام به ارائه آنلاین بهترین حوله با مناسب ترین قیمت کرده است. حوله استخری پالتویی یکی از مدل های متنوع این محصول می باشد که به صورت پالتو  پوشیده می شود . با استفاده از آن می توانید آب و رطوبت روی بدن را سریع تر جذب کرده و خشک نمایید. شما می توانید به منظور تهیه ی این کالا به صورت عمده ، نرخ کمتری را برای آن پرداخت کنید.

فروشگاه عرضه حوله استخری پالتویی عمده

بررسی میزان مرغوبیت حوله استخری پالتویی

بررسی میزان مرغوبیت حوله استخری پالتویی

میزان مرغوبیت حوله استخری پالتویی فوق العاده می باشد، چون از پنبه ۱۰۰ درصد طبیعی تولید شده است. به همین دلیل همیشه سطح نرم و لطیفی دارد. این محصول ضد حساسیت و ضد آلرژی می باشد. علاوه بر جنس حوله در هنگام خرید بهتر است نکات دیگری را هم در نظر داشته باشید. چون که این کالا با دارا بودن سایزهای مختلف برای افراد مختلفی مناسب بوده و دارای سایز بندی های متعددی می باشد .

حوله های تن پوش استخری در دو مدل حوله تن پوش تا زانو و حوله تن پوش تمام قد وجود دارند که مدل اول برای فصل تابستان مناسب می باشد و مدل دوم برای فصل زمستان بهترین گزینه است. شما می توانید مطابق با فصلی که در آن هستید مدل حوله استخری تن پوش یا همان پالتویی را انتخاب کنید.

حوله های استخری در عرض ۷۰ سانتی متر و طول بین ۱۳۰ تا ۱۷۰ سانتی متر تولید می شوند و شما می توانید مطابق با نیاز خود ابعاد حوله استخری ساده را انتخاب کنید چون حوله های استخری ساده علاوه بر این که برای خشک کردن بدن استفاده می شوند به عنوان زیر انداز هم کاربرد دارند حوله های استخری در مکان هایی مانند استخرها، کنار ساحل، باشگاه ها و…. استفاده می شوند.

آشنایی با انواع حوله استخری مرغوب

آشنایی با انواع حوله استخری مرغوب انواع حوله استخری مرغوب باید دارای مشخصات زیر باشند:

  • از الیاف طبیعی پنبه تولید شده باشند.
  • ضخامت کمی داشته باشند.
  • سبک وزن باشند.

حوله های استخری در انواع مختلفی تولید می شوند که می توان به حوله استخری پالتویی، حوله استخری ابعادی، حوله استخری حمامی، حوله استخری هتلی، حوله استخری تبلیغاتی، حوله استخری دستی، حوله استخری ساده و حوله استخری تک رنگ اشاره کرد.

حوله های استخری جزو گروه حوله های حمامی می باشند و تفاوتی که با حوله های حمامی دارند این است که وزن آن ها سبک تر می باشد و ضخامت کمتری هم دارند به همین دلیل به راحتی قابلیت حمل و نقل دارند و داخل کیف هم جایی می گیرند اگر می خواهید به عنوان زیر انداز از حوله استخری استفاده کنید باید حوله های استخری ساده را خریداری نمایید و به سراغ سایز های بزرگ بروید.

بازار توزیع حوله استخری پالتویی عمده

بازار توزیع حوله استخری پالتویی عمده بازار توزیع حوله استخری پالتویی عمده به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته است چون فعالان مختلفی که در این عرصه فعالیت می کنند با این روش عرضه می توانند انواع مدل ها، رنگ ها و برند ها را در اختیار مشتریان بگذارد تا آن ها با حق انتخاب بیشتری سفارش خرید خود را انجام دهند علاوه بر این مزیت های فراوان استفاده از حوله استخری باعث شده بازار توزیع پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • ضد حساسیت و ضد آلرژی می باشد چون از الیاف پنبه ۱۰۰ درصد تولید شده است.
  • در رنگ و مدل های مختلفی تولید می شود.
  • سطح نرم و لطیفی دارد قابلیت جذب آب آن بالا می باشد و سریع هم خشک می شود.
  • کاملا بهداشتی می باشد چون هنگامی که خیس است امکان رشد باکتری و قارچ ها روی آن وجود ندارد.
  • سبک می باشد و ضخامت کمی دارد به همین دلیل می توانید آن را به راحتی حمل و نقل کنید و به استخر، باشگاه، کنار ساحل و…. ببرید.
  • در ابعاد بزرگ و کوچک تولید می شود و ابعاد بزرگ حوله های استخری ساده را می توانید به عنوان زیر انداز استفاده کنید.
  • در دو مدل ساده و پالتویی تولید می شود و همین ها باعث شده اند بازار حوله عمده استخری همیشه و در هر شرایطی گرم باشد.