قیمت فروش سرویس حوله تن پوش

سرویس حوله تن پوش از محصولاتی است که در سرویس جهیزیه عروس و داماد حتما باید وجود داشته باشد و یکی از اجزای جدایی ناپذیر آن است و این سرویس دارای بخش‌های بسیار مختلفی است که حرکت آنها می‌توانند از نظر کیفیت قیمت های متفاوتی داشته باشند؛ برای اطلاع از قیمت فروش سرویس حوله مذکور می توانید مستقیماً با فروشنده آن تماس بگیرید و اطلاعات خود را در مورد قیمت فروش آن به صورت تک و عمده بالا ببرید و در صورت تمایل راحت نیز سفارش خود را انجام دهید.

قیمت فروش سرویس حوله تن پوش

سرویس حوله تن پوش شامل چه مواردی است؟

سرویس حوله تن پوش شامل چه مواردی است؟ انواع مختلف سرویس حوله تن پوش می توانند به صورت 4، 6 و 8 تکه باشند و بخش‌های مختلف آنها ممکن است از همدیگر متفاوت باشد به عنوان مثال دمپایی در ست 4 تکه های وجود ندارد در حالی که در ست 8 تکه این محصول دیده می‌شود و به حوله استخری به همراه حوله دست می توانند سطح ۴ تکه این محصول را با حوله تن پوش بسازند.

به این ترتیب این حوله به طور خلاصه می تواند شامل حوله استخر، دست، تن پوش و دمپایی ها باشد در انواع 8 تکه کلاه مخصوص استفاده می‌شود که برای خشک کردن سر و جلوگیری از برخورد هوای سرد با موی سر از آن استفاده می شود تا به این ترتیب از سرماخوردگی جلوگیری کرد.

این اقلام بر اساس نوع سرویس می‌توانند دارای تفاوت باشند و به این ترتیب از نظر تعداد تکه های بین این ست های ۴ تا ۸ نفره اختلاف وجود دارد؛ این سرویس ها معمولاً به صورت تک سایز ارائه می‌شوند و اقلام موجود در آنها معمولاً به صورت فری سایز می باشند اما برخی اوقات امکان انتخاب سایز های مختلف این حوله ها نیز وجود دارد به عنوان مثال حوله تن پوش برای همه افراد به یک اندازه نیست و به صورت سایز بندی ارائه می گردد.

عرضه مستقیم سرویس حوله تن پوش

عرضه مستقیم سرویس حوله تن پوش سرویس حوله تن پوش به عنوان یکی از محصولات بسیار لازم و ضروری در مراسم های عقد و عروسی و حتی به عنوان کادو مورد استفاده قرار می‌گیرد و این سرویس خاص در عرضه مستقیم آن نرخی بسیار مناسب دارد و خریداران می توانند با حداقل قیمت ممکن نسبت به سفارش این سرویس برای خود اقدام کنند.

در عرضه سرویس حوله هزینه‌های متعددی بر اساس نوع خرید حذف شده است و دیگر خریدار ملزم به حضور فیزیکی در محل نیز نیست می تواند از طریق مراجعه به همین سایت فروش سرویس تن پوش نیاز خود را از میان نمونه های مختلف این سرویس به راحتی انتخاب کند و ثبت سفارشات را طی چند دقیقه نهایی سازد.