قیمت پخش حوله تن پوش عمده صادراتی

حوله یکی از لوازم شخصی ضروری روزمره به حساب می آید، وسیله شخصی ای همچون مسواک که مرتباً از آن استفاده می کنیم آنرا می پوشیم و یا می شویم ولی برخی نمی دانند که چه جنسی تهیه کنند و یا چگونه از حوله نگهداری نمایند نکات قابل توجهی در هنگام خرید و نگهداری از حوله وجود دارد که باید آنها را رعایت کرد که در ادامه توضیحات به گفتن این نکات می پردازیم. شایان ذکر است که قیمت پخش حوله تن پوش عمده صادراتی در این مجموعه کمتر از سایر مراکز می باشد، ما این محصول را به دو صورت عمده و جزئی به فروش می رسانیم.

قیمت پخش حوله تن پوش عمده صادراتی

اطلاعاتی درباره حوله تن پوش عمده

اطلاعاتی درباره حوله تن پوش عمده حوله ها وزن و جنس مختلفی دارند بسته به وزن حوله ها پرزها و قابلیت جذب آب تغییر می یابد بنابراین اگر وزن حوله بیشتر باشد پرز آن بلندتر است و جذب آب بیشتری دارد حوله ها در مکانهای متفاوت همچون استخر، باشگاه، مدارس و هتل ها با ابعاد مختلف و مدل های متنوع هستند مثلاً حوله های حمامی سفید برای استخر مناسب تر هستند. حوله در جنس های متنوع اعم از پنبه ای، ابریشم، پشم ارگانیک، نایلونی و بامبو و … موجود است. حتی امروزه حوله هدیه ای لاکچری در عروسی و تولد به شمار می آید.

برای حوله در هر کشوری اندازه های استاندارد وجود دارد در هر صورت حوله تن پوش باید کمی آزادتر باشد.

  • حوله تن پوش تمام قد که تا مچ پا میرسد، این حوله در زمستان بسیار مناسب و گرم کننده است.
  • حوله تن پوش تا سر زانو که وزن کمتری دارد و در فصول گرم سال مناسب است.
  • حوله تن پوش تا بالای زانو که به عبارتی به آن سارافون هم گفته می شود این نوع حوله برای خانمهایی است که زمان زیادی در حمام نمی گذرانند و بدنشان هنوز به گرمای حمام عادت نکرده است.

حوله ها به علت رطوبت و اکسیژنی که در در الیاف شان موجود است مکان مناسبی برای رشد باکتری ها هستند پس در مراقبت از حوله کوشا باشید تا دچار بیماری های پوستی نگردید.

دمای مناسب برای شستشوی حوله بین ۳۰ تا ۶۰ درجه سانتیگراد است همچنین برای شستشوی حوله از مواد شوینده ملایم استفاده شود و از سفید کننده استفاده نشود چراکه به پرزهای حوله آسیب می رساند حتی از نرم کننده ها استفاده کنید که مخصوص شستشوی حوله باشد تا الیاف حوله حفظ شود.

فروشگاه انواع حوله تن پوش عمده

فروشگاه انواع حوله تن پوش عمده فروشگاه انواع حوله تن پوش عمده با کیفیت عالی و قیمتی مناسب محصول خود را در کشور توزیع و پخش می نمایند. سراسر ایران می توانند این محصول را خریداری نموده و در هنگام خرید پشتیبانی و مشاوره لازم در حوزه فروش حوله تن پوش به مشتریان داده می شود. عرضه کننده حوله در تلاش است تا این محصول را در تناژ بالا تولید کند تا پخش حوله عمده راحت تر و در زمان کمتری صورت بگیرد.

شما می توانید در کوتاهترین زمان به صورت حضوری و غیر حضوری و آنلاین سفارش دهید و پس از ثبت سفارش شما، محصول خود را در هر جای ایران که حضور دارید و همچنین مشتریان ما در خارج از ایران نیز ارسال و پست می گردد. مجموعه ما افتخار می کند که با درآمیختن علم و تجربه بهترین محصول را به خانه های شما دوستان عزیز اضافه کند و همیشه اصل بر رعایت حقوق مشتریان محترم بگذارد.