لیمو عمانی برتر بهترین درمان خانگی دل درد

لیمو سیاه را به راحتی می توانید در خواربارفروشی های ایرانی پیدا کنید. همچنین می توان آن را در خواربار فروشی هایی مانند Terre Exotique پیدا کرد.

در ابتدای مطلب به شما گفتیم که هر روز بیشتر سرآشپزها دیوانه این لیمو عمانی برتر معروف و طعم بسیار خاص آن هستند.

به حدی که برخی از آشپزها می خواستند لومی خود را درست کنند. در مقاله‌ای در Le Figaro، می‌آموزیم که آشپز دوست دارد، برای مثال، یک «قطعه خوک از Ospital که با لیموی سیاه چرب شده یا، پیچیده‌تر، یک گوشت خوک به دو نیم شده، به آرامی با ریحان و لیمو سیاه، رول شده آماده کند.

در صافی، چند ساعت تفت داده می شود و سپس می گذارند تا استراحت کند و برای مدت کوتاهی روی آتش برگردانده می شود تا کاراملی شود.

در تأسیس خود، استفان جگو همچنین به امانوئل ریون، بستنی ساز MOF و قهرمان شیرینی جهان، کارت بلانچ داد تا با لیمو سیاه، گندم سیاه و نم نم ریزه روغن زیتون، شربتی درست کند.

سرانجام سدریک گروله که به خودش وفادار بود، با مخلوط کردن فلفل تیموت، لیمو سیاه، لیمو زرد و بادام، یک لیموی سیاه ترومپ لوئیل را تصور کرد.

در عراق از آنها برای تهیه «چای نومی بصره» یا «چای حمود» استفاده می شود. این نوشیدنی را سرد یا گرم بنوشید، این نوشیدنی با دم کردن 2 عدد لیمو سیاه سوراخ شده در 0.5 لیتر آب جوش به مدت 15 دقیقه، سپس با عسل شیرین می شود.

در اینجا یک دلیل خوب دیگر برای خرید لیمو سیاه خشک وجود دارد: فواید آن برای سلامتی. آنها دارای خواص مشخصه گونه خود هستند.

مرکبات دارای خواص لاغری است که به عنوان یک چربی سوز شناخته می شود. هزاران سال است که در چین در طب سنتی چینی استفاده می شود.