مرکز سفارش روتختی حوله ای یک نفره

یکی از مهمترین کالاهای خوابی که این روزها بیش از پیش مورد توجه عموم مردم قرار گرفته، تخت می باشد. نمی توان از تخت گفت اما راجع به روتختی صحبت نکرد. ممکن است مردم روتختی را به دلایل مختلف خریداری نمایند. برخی برای گرم نمودن بدن در استفاده های روزمره، برخی برای ست کردن با وسایل اتاق خواب و دلایل دیگر. رو تختی ها در شکلها و مدلهای متنوع و به صورت 1 نفره و 2 نفره در بازار موجود می باشند . یکی از انواع روتختی، روتختی حوله ای یک نفره می باشد.

مرکز سفارش روتختی حوله ای یک نفره

مهمترین ویژگی روتختی حوله ای یک نفره

مهمترین ویژگی روتختی حوله ای یک نفره این روتختی یکی از انواع پر طرفدار بین انواع مدلهای روتختی محسوب می گردد. این محصول در رنگبندی متنوع در بازار موجود می باشد. از نمونه رنگهای آن می توان به آبی، سبز، زرد، نارنجی، گلبهی، و صورتی نام برد. جنس پنبه ای و لطافت خاص این روتختی جزو ویژگی های مهم این محصول محسوب می گردد. این روتختی در عین زیبایی، بسیار مقاوم و محکم بوده و به راحتی قابل شستشو می باشد. رو تختی حوله ای، ضد حساسیت بوده و برای پوست بدن هیچگونه عارضه ای ایجاد نمی کند.

از مدلهای مختلف این روتختی می توان به : ساده، گلدار، برجسته، راه راه، هتلی، بیمارستانی، گلدار و …اشاره نمود. این روتختی مرغوب در دو نوع یک نفره و دو نفره در سایزهای ۲۱۰*۱۵۰ و ۲۲۰*۲۰۰ و در رنگبندی کامل تولید و عرضه می گردد. بیمارستانهای زیادی به دلیل بافت ضد حساسیت این محصول و همچنین نرمی و لطافت آن، از این پتوها استفاده می نمایند. این رو تختی در انواع: بزرگسال، کودک، نوجوان، پسرانه و دخترانه، تولید گشته و در زمره کاملترین روتختی ها از لحاظ رنگ بندی قرار دارد. و در نهایت اینکه رنگ آن ثابت بوده و بر اثر شستشو، تغییر رنگ و حالت نمی دهد.

صادر کننده روتختی حوله ای یک نفره

صادر کننده روتختی حوله ای یک نفره این روزها صادرات روتختی حوله ای یک نفره با توجه به کیفیت بالا و زیبایی خاص آن، شدت زیادی پیدا نموده است. در تولید و عرضه این محصول همیشه کیفیت روتختی ها، معیار و مبنا قرار می گیرد و همین متر و معیار می تواند به تشخیص میزان کیفیت آن توسط مشتری، منجر گردد. به بیانی دیگر هر چقدر متریال به کار رفته در محصولات مرغوب تر باشد، قیمت نهایی نیز بالاتر می رود. کیفیت، اصل اساسی و تعیین کننده برای ماست و بخاطر ارائه محصولات با کیفیت ایرانی، به خود می بالیم. حال شما خریدار گرامی برای سفارش روتختی یک نفره می توانید با مراجعه به وب سایت ما و بصورت آنلاین، اقدام به ثبت و خرید محصول مورد نظر خود نمایید.