چسب بتن پارسیان راه حل مناسبی برای افزایش درآمد خود

بتن یک چسب پرکاربرد در دنیای ساختمان سازی است. اغلب به عنوان پایه ای برای تحمل وزن زیاد و ایجاد حرکت سازه ها استفاده می شود.

این است که بتن به ساخت شما کمک می کند که به دنبال آن هستید. با این حال، استفاده از چسب بتن پارسیان باکیفیت برای زیبا جلوه دادن و حفظ آن در طول زمان به شما بستگی دارد.

ساخت و ساز ماندگار در دستان شماست. چسب به بتن کمک می کند تا به کار خود ادامه دهد.

چسب باعث می شود دو یا چند عنصر به هم بچسبند. چسب CEMIX به مواد اجازه می دهد تا برای دستیابی به یک روکش تمیز و تمیز به هم چسبانده شوند.

بسته به کار، از یک نوع چسب یا نوع دیگری استفاده می شود. تقریباً همه صنایع به چسب نیاز دارند، اما در دنیای ساخت و ساز، داشتن آن می تواند ما را از مشکلات زیادی رهایی بخشد و تفاوت ایجاد کند.

اکنون که می دانید چسب بتن می تواند مانند سایر چسب ها در موارد دیگر به شما ارائه دهد، وقت آن است که به شما بگوییم چه چیزی در مورد آن بسیار خاص است. زیرا در CEMIX، هر محصول دارای ویژگی های خاص خود است، چیزی که آن را با آنچه در خارج خواهید دید متفاوت می کند.

و یکی از نقاط شکست آن در چسبندگی بین بتن قرار داده شده با اختلاف زمانی است. بتن قدیمی بتنی نیست که بیش از 10 سال یا حتی بیش از یک ماه از عمر آن گذشته باشد.

بتنی که در حال حاضر کارایی خود را از دست می دهد یا شروع به گیرش می کند، بتن قدیمی نامیده می شود، در مقایسه با بتن “جدید” یا تازه، که به سختی خالی می شود.

اتحاد بین بتن قدیمی و بتن جدید یک نقطه بحرانی است زیرا در سطح میکروسکوپی یک چسبندگی کاذب بین این دو عنصر وجود دارد. در این مرحله آنچه ما به عنوان یک مفصل سرد می شناسیم تمایل به شکل گیری دارد و با گذشت زمان معمولاً شکافی در این چسبندگی کاذب ظاهر می شود.